Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Pokiaľ Vám bola doručená poničená, otvorená alebo inak poškodená zásielka, nepreberajte ju! V najlepšom prípadne ju odfoťte a okamžite nás kontaktujte!
1 - Tovar bol poškodený pri preprave: zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu treba ihneď riešiť s dopravcom. Zákazník NESMIE takýto tovar od prepravcu prevziať a musí o poškodení neodkladne informovať predajcu e-mailom alebo telefonicky.
2 - Tovar bol poškodený po prevzatí od prepravnej služby zlou manipuláciou a poškodil sa obal alebo pokrčil sa výrobok vnútri. V tomto prípade predávajúci za vady nezodpovedá.
3 - Tovar bol uchovaný v podmienkach, ktoré nezodpovedali požiadavkám uskladnenie. Pri vystavení priamemu slnečnému žiareniu môže dôjsť k poškodeniu a predávajúci v tomto prípade nezodpovedá za vady.
4 - Tovar bol poškodený iným pôsobením (napr. vplyvom vetra, dažďa, pádu a podobné). V tomto prípade predávajúci nezodpovedá za vady.
5 - Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo v rozpore s prepravou. Pri hrubom zaobchádzaní s tovarom môže dôjsť k poškodeniu a predávajúci v tomto prípade nezodpovedá za vady.
Postup pri reklamácii:
1 - Informujte nás o reklamácii písomne, telefonicky alebo e-mailom.
2 - Reklamovaný tovar zasielajte spoločne s priloženou kópiou faktúry a vyplneným reklamačným listom s presným popisom vady tovaru a kontaktom na Vás.
Reklamovaný tovar je kupujúci povinný uplatniť za vyššie uvedených podmienok na tejto adrese:
IRENA TORMOVÁ
SNP 3
937 01 Želiezovce